نتایج رقابت های هفته نهم سری A ایتالیا


نهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول ایتالیا با پیروزی تیم‌های رم و یوونتوس و شکست میلان پیگیری شد.

نهمين هفته از رقابت‌هاي ليگ دسته اول ايتاليا با پيروزي تيم‌هاي رم و يوونتوس و شکست ميلان پيگيري شد.

در ادامه هفته نهم مسابقات فوتبال سري A باشگاه‌هاي ايتاليا عصر همین امروز (يکشنبه) 6 ديدار برگزار شد که در مهم‌‌ترين آنها يوونتوس، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌‌ها در خانه خود برابر تيم جنوا به پيروزي 2 بر صفر دست پيدا کرد تا بعد از قبول 2 شکست متوالي در هفته گذشته (در رقابت‌‌هاي داخلي و ليگ قهرمانان اروپا) هفتمين پيروزي اين فصل خود در رقابت‌هاي سري A را کسب کند. گل‌هاي اين بازي را آرتورو ويدال در دقيقه 23 از روي نقطه پنالتي و کارلوس توس در دقيقه 36 به ثمر رساندند.

در ديگر بازي مهم امشب رم،صدرنشين جدول رده‌بندي با يک گل در خانه تيم اودينزه به پيروزي رسيد و رکورد صددرصد پيروزي‌هايش در اين فصل را حفظ کرد. تک گل اين بازي را مايکل بردلي در دقيقه 82 به ثمر رساند. در اين بازي همچنين مايکون در دقيقه 66 از ترکيب رم اخراج شد. رم با 3 امتياز اين بازي 27 امتيازي شد و اختلاف خود با ناپولي رده دوم را به 5 امتياز افزايش داد.

امشب همچنين ميلان در خانه تيم پارما با نتيجه 3 بر 2 تن به شکست داد تا به رده نهم جدول سقوط کند. مارکو پارولو 2 بار در دقايق 11 و 90 و آنتونيو کاسانو در دقيقه 45 براي پارما گلزني کردند و گل‌هاي ميلان را نيز آلساندرو ماتري در دقيقه 61 و ماتياس سيلوستره در دقيقه 63 به ثمر رساندند. پارما به لطف اين پيروزي 12 امتيازي شد و به رده هفتم صعود کرد و ميلان را به رده نهم فرستاد.

در ساير بازي‌هاي امشب نتايج زير رقم خورد:

* بولونيا يک - ليورنو صفر

* کاتانيا صفر - ساسولو صفر

* کيه‌وو يک - فيورنتينا 2

در آخرين ديدار امشب لاتزيو از ساعت 23:15 به وقت تهران ميزبان کالياري است. در جدول رده‌بندي سري A رم با 27 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي ناپولي و يوونتوس هر 2 با 22 امتياز و برحسب تفاضل گل در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



دو شنبه 6 آبان 1392